underbart

Ah, det ar sa skont har! Idag har det inte varit sa bra vader.. Kom lite sol nu pa eftermiddagen sa har solat och badat nu en liten stund, superskont! :)
Har spelat kort och gatt runt och kollat lite i affarerna har, jag har typ kopt 4 armband nu, skitsnygga! :)
Borjar langta hem till alla mer och mer nu, men nu ar det bara 3 dagar kvar sen kommer jag hem igen!
Da ska jag lagga upp massa bilder, och sen efter ett tag resten for jag har inte tagit alla kort utan bara nagra med mobilen. Sa Janet ska skicka over dom till mig och Bella :)
Ikvall ska vi ata pizza, ah den ar sa javla god. Godaste pizzan jag nagonsin atit!

Ha en bra fredagkvall dar hemma sa ses vi pa tisdag!
Puss&Kram/Emelie





You dont know how much it means until you lose it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig billy..

2010-01-22 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0