torsdag+fredag+lördag

I torsdags firade jag och några kompisar Tim som fyllde 22 år :)
Igår fredag, så var jag hemma hos Rebecka och tog det lugnt. Vi sov hur länge somhelst och kollade på film på kvällen. Riktigt skönt. Vi såg cayote uggly, sjukt bra film!:)
Sen idag vakna jag vid halv 2, skulle va hemma 3 för pappa skulle hämta min väska. Eftersom vi åker bort nu på måndag!
Ska bli så skönt att åka iväg, sola, bada och ta det lugnt :D:D
Nu ska jag äta upp min goda chokladkaka, så vi hörs senare!


I will never forget you.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vem kommer du inte glömma? Menar "I will never forget you"..

Har det hänt något med din nya kille? :(

2010-01-10 @ 00:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0