svar på frågorna

Fråga 1. Är rille din pojkvän?:)

Svar; Nej men vi får se vad som händer i framtiden! :)

Fråga 2. Var Christoffer otrogen mot dig? Mer än en gång?

Svar; Mer än en gång? Vad jag vet var det ingen gång och det hoppas jag.

Fråga 3. Har du redan ny kille nu, rille?

Svar; Nej, men vi håller på och får se hur det blir :)

Fråga 4. Vad gjorde du mot emelie dahlgberg så att hon sa upp vänskapen med dig?
Äre inte jobbigt att gå i samma skola/klass som henne nu?

Svar; Personligt mellan mig och Emelie har ingen lust att ta upp det i bloggen. Vi har tjafsat om mycket på senaste tiden..
Nej det är inte jobbigt, vi går varken i samma skola eller klass längre.

Fråga 5. Vilka bloggar läser du? Nämn 4a :)

Svar; Bellalj.blogg.se, Kissies.se, Paow.se och Dessies.se Tycker det är kul att läsa dom bloggarna!

Fråga 6. Ser du på paradise hotel? Vilka är favoriterna på tjej resp. killfronten?

Svar; Ja det gör jag, älskar det programet! ;)  Min favorit bland tjejerna är Jackie för hon kör så bra spel där inne och är en underhållande person. Av killarna är det lite svårare tycker inte någon av dom är så speciella men om jag ska välja ngn blir det nog Stefan.

Fråga 7. Vem är snyggast Jackie eller Katja?

Svar; Har inte gillat Katja sen första avsnittet så får nog säga Jackie.

Fråga 8. Vilken linje läser du i skolan? Och vilken skola går du i?

Svar; Jag går i brommagymnasium och läser samekonomi.

Fråga 9. Vart i Stockholm bor du?

Svar; Jag bor i Bromma

Fråga 10. Hur lång är du?

Svar; Haha lång är jag ju inte, är bara 164 :)

Fråga 11. Har du bara vänskapliga känslor för den här Rille? Och hur lärde du känna honom?

Svar; Jag tycker om rille väldigt mycket överhuvudtaget, han är en underbar kille!
Lång historia hur jag lärde känna honom, men det var ett tag sen.. Fast vi har inte hållt kontakten under hela tiden .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0