sista dagen pa stranden

JAAA, nu ar jag riktigt brun!:) hur underbart somhelst har men jag langtar anda hem till alla dar hemma. Imorgon vid tjugo i 4 gar planet hem sa kommer hem nagon gang vid 1 eller 2 pa natten senast. 
Just nu sitter jag med min syster pa ett internetcafe, vi har precis vart vid stranden och solat och badat sen typ halv 9 imorse. Riktigt skont! 
Undertiden jag har varit har har jag last 3 bocker, konstigt eftersom jag aldrig annars gor det. 
Jag har last; Svensk MaffiaMina Ex och Nasta Offer. Riktigt bra bocker alla 3 som jag rekomenderar starkt! :) 
Nu ska jag snart tillbaka till hotellet, duscha, spela lite kort och sen ga och ata den sista kvallen har. "No Stress.." som alla sager har, haha. Kommer sakna att va har men ska bli skont att komma hem till allt :) Ses pa Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0