Ikväll åker jag!

Ikväll åker jag med min lillasyster, Pappa och hans tjej till Kap Verde! Ska bli såååå skönt, sol, bad osv. Helt underbart :D
Jag längtar så mycket att jag inte kan somna.. Kan ju iof också bero på att jag typ sovit hela dagen ;P
Men nu får jag inte somna för det är 3 timmar kvar tills vi åker till arlanda och om jag somnar nu kommer jag inte kunna sova på planet :/
Jag har fixat musik till mobilen så jag har något att göra, resan kommer ta 9 timmar. Inte överdrivet lång tid, men ändå!!
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv med pappa och Isabelle.
Under tiden jag är borta kommer jag inte ha min mobil på, så det enda sättet att få tag på mig är via, fb och bloggen som jag kommer logga in på någon gång när jag är där nere.



Gud så skönt det ska bli! Jag ska ta massa kort medans jag är där, måste verkligen göra det och inte glömma bort det. Så när jag kommer hem lägger jag upp alla bilder i bloggen! Så får ni se hur min resa var från dag ett till den sista :)

PUSS&KRAM PÅ ER, KOMMER SAKNA MINA ÄLSKLINGAR <3
Rebecka, Caroline, Sofia, Sandra, Linda, Sara, Challie.


Kommentarer
Postat av: linda

saknar dig gumman! :)

2010-01-13 @ 00:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0