Home sweet home

Är hemma nu. Har vart på jobbet och pratat med mikaela som jobba :p haha låter kanske lite konstigt men hade sjukt kul. Sen åt jag också:) senare vid stängning kom robin och hans två kompisar dit. Har inte träffat han på sjukt länge så satt och prata med dom ett tag sen åkte jag hem. Och nu ligges jag i sängen och tittar på tv. Har ställt om dygnet så mycket att jag inte kan somna.. Och jag ska upp 7 imorgon, hemskt! Jaja ska kolla på mitt program nu och försöka somna så jag orkar med skolan imorgon! Wie nu är det bara 4 dagar kvar sen åker jag till värme, sol och bad!!:D

Kommentarer
Postat av: Sebastian

känner du emily ideborn?

2010-01-08 @ 00:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0