bloggen är på g!

Sådär ja! Nu har jag fixat om min blogg lite också, har inte orkat eller haft tid att göra det tidigare. Tänk så mycket jag hinner göra just nu :) Har vart jätteduktig och gjort klart min inlämning som jag har i Naturkunskap. Hoppas den blev bra tillslut, tycker det var lite svårt att skriva om haha.. Inte mitt starkaste ämne direkt. Ojsan nu fastna jag här vid datan iaf fast än att jag skulle kolla på tv! Ne nu packar jag ihop datan och letar upp något bra på tv ist. Nu är det bara 2 och en halv timme kvar till vi åker hemifrån, TJOOOOHO! :D:D:D
HEJDÅ SVERIGE VI SES OM 2 VECKOR :D


(Bilder på mig ifrån i somras, jag ska bli brunare nu! Klicka på bilderna för att göra dom större.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0