sliten och iskall

Kom precis hem från jobbet, tog Mikaelas tid och jobbade till stängning istället. Har aldrig stängt förut, det var jobbigt men kul. Började 5 idag, så kan ju säga att jag är sjukt trött! Gick hem i världens snöstorm, menmen... är hemma nu iaf och ska snart lägga mig i sängen :)
Imorgon blir det promenad på frilufsdagen orkar inte göra något annat, hoppas bara att det inte snöar som det gjorde nu. Var helt dränkt av snö när jag kom hem och hade såklart inga vantar! Som tur var hade jag ett par gympaskor på jobbet så slapp iaf gå hem i tio centimeters klack, då hade jag nog inte vart hemma nu ens ;P
Nu blir det tv och försöka att somna.
Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

hur går det med rille?



:)

2010-02-04 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0