bilderna från Sal, Kap Verde

Sådär ja! Nu har jag haft lite extra tid så har fixat bilderna nu från när jag var utomlands :)


Jag & Bella i poolen


Bella & jag, solar vid stranden


Bella & jag


Bella, pappa och jag


Bella, pappa och jag. Första kvällen


Bella, jag & pappa ute och äter på kvällen.


Arlanda, väntar på planet. Bra blek haha!


Jag


Jag, första doppet (i poolen) haha! Pappa och bella :)


Pappa, Bella & jag, sitter och fikar


Jag och Janet :)


Jag på katamaranen, precis badat!


Pappa & Jag


Janet, jag och bella :)


Jag på katamaranen, jag och janet låg längst fram, lyxigt! ;)


Jag åker båt, glömde mina skor på katamaranen haha


Jag vid stranden


Jag solar och läser bok, skööönt.


Jag på stranden :)


Jag och jossan


Bella, pappa och jag


pappa, jag och bella, myser vid elden ena kvällen :)


Jag, bella och pappa sooolar


Jag påväg till katamaranen med janet :)


Jossan, jag och måns :)


Jag på katamaranen


alla familjerna :) myskväll!


Ute och äter med den andra familjen :)


Pappa, janet, jag och bella äter på leonardos, god mat!!


Bella och jag haha


Jag, bella och pappa utanför leonardos


första kvällen åt vi på akvarium :)




bella, pappa och jag, på flygplatsen


flygplatsen påväg hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0