8/2 2010

Vaknade idag och stressa ihjäl mig till skolan, men kom i tid iaf! Typiskt mig att alltid vakna typ 30 min innan jag börjar, haha. Har haft en skitrolig dag idag i skolan, har hänt massa kul :D
Efter skolan åkte jag hem en liten stund, sen mötte jag upp Sandra och Sofia. Vi åt på donken, mums! 18pack nuggets blev det, alltså för oss tillsammans ;P Sen satt jag kvar med Sandra en stund när Sofia åkt hem.
Sen åkte Sandra hem för jag skulle jobba, gick bra idag på jobbet och jag sluta vid halv 10.
Då mötte jag upp min lillasyster, vi åt och sen åkte vi hem :)
Så nu sitter jag här i sängen och skriver i bloggen, ska snart gå ut och röka tror jag. Fast borde låta bli eftersom jag egentligen ska sluta röka.. Hade ju fel när jag trodde att tåg inte hade hjul haha! Så sa jag att om jag hade fel så skulle jag sluta röka, så nu får jag fan klara det den här gången. Önska mig lycka till ;)



Godnatt/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0