A-wecka

Idag började A-weckan i våran skola, wäktarna (ursäkta fjortis stavningen, men det ska va så..)
Alla var typ utklädda till olika saker, temana idag var, "könsbyte", "såhär har du aldrig sett mig förut..", "byggare" och lite annat som jag inte kommer ihåg haha. Imorgon ska ekonomi klasserna ha tema "afterski", jag är taggad till tusen! Kommer bli skitkul tror jag :)
Tyvär har jag blivit lite småförkyld och känner mig inte så bra så är bara hemma just nu och tar det lugnt.
Ska snart åka till Vällingby och köpa ett par höstskor med Carro! :) SAKNAR DEN LILLA PLUTTISEN!

Jaja nu har jag inte tid och skriva mer, måste fixa mig lite innan jag ska dra!
Men nu lovar jag faktiskt att skriva massa inlägg i bloggen och när lönen kommer, då köper jag en kamera.

Read and enjoy biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0