good girl gone bad

helluuu där ute!
sitter i syrrans rum och bloggar lite.. är ganska trött men ska snart åka och träffa pojkvännen tror jag :)
var precis inne på nathalies blogg, min pappas tjejs barn. Hon är ju bara för gullig! känns jättekul att jag typ fått en storasyster. Hon är så rolig och snäll :)

imorgon är det fredag och jag ska kolla på idol med några kompisar och ha trevligt! så ser iaf planerna ut sen får man väl se om det blir några ändringar, brukar ju bli så haha.. men festa ska vi iaf göra!
jobbar inte i helgen heller, blev lite förvånad när jag gick in och kolla på mitt schema, men känns skönt att ha en helg ledigt och kunna ha kul men samtidigt ta det lugnt.
vad ska ni göra i helgen då?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0