ett inlägg

Kan inte låta bli att blogga lite.. Kollade precis på Vem kan slå Filip&Fredrik. Men den här personen lyckades inte heller göra det, SYND. Själv så tycker jag inte programet var speciellt kul, vad tycker ni? I och för sig så var det första gången jag såg det men det var inget för mig!
Hoppas det kommer något bra på tv nu :)

Min helg i korthet, jag var på krogen. Vad gjorde ni?
Jag har inte vart på krogen så mycket sen jag fyllde 18, tycker inte det är så speciellt men i helgen hade jag verkligen kul. Vill bara att alla ska fylla 18 nu så man kan gå ut med flera, ymcket roligare så! :)

Kanske ska kolla på en film istället eftersom det inte verkar va något bra på tv. Någon som vet någon bra film?
Själv så såg jag "Death Race" för någon dag sen. Trodde itne alls den skulle va bra, men gud jag älskade den! Sjukt bra film som jag verkligen tycker att ni borde se!
Jag såg den nya veriationen av filmen, och den var så grymt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0