jag har ont i magen, huvudet, är bakis och kan inte sova härlig kombination

Har precis upptäckt att jag inte kan somna, har typ allmänt ont i hela kroppen, fyfan va illa jag mår :/
Vill bara somna men då blir det morgon snabbare och då måste jag iväg till jobbet. Haha vilka problem jag har!
Hittar inte min data sladd så får lägga upp bilderna från igår imorgon, har lyckats ta några roliga!
Har snart vart inne på fb hela kvällen, skit tråkigt verkligen men men.. Finns inte så mycket annat att göra. Ska ju absolut inte festa så då blir det en seg och ensam kväll..
Tycker den har gått rätt så fort iaf kan ju bero på att jag spenderat halva kvällen med att prata i tel, men sån är jag! Sällskapssjuk typ ;)
Jag förstår inte hur folk orkar lägga ner så mycket tid på sin blogg, ikväll har jag skrivit bara för att jag är hemma och tar det lugnt. Hinner ju aldrig med det annars, så borde ha ett väldigt bra och roligt liv som inte sitter framför en data hela dagarna och bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0