segt

Är sjukt irriterad för min Guess väska som jag fick av pappa är förstörd :( Men sånt händer när man har en idiot till syster hon har även lyckats göra sönder min mobil så den har tusen sprickor i sig, hääääääärligt!
Jag är bara trött och irriterad på allting idag. Orkar inte med alla jobbiga människor, booort med er!
Nu är det bara 20 min kvar tills min älskling slutar jobbbet, äntligen ska jag träffa någon som gör mig på bra humör.

Igår var jag på make up store och fick smink kurs & smink det var kul ! :)
Så tack mamma för presenten!

Nu ska jag gå och ringa orkar inte sitta vid datan. Min mobil är tyvär helt sönder, glappar och håller på och jävlas med mig genom att dra sjukt fort på batteriet och stänga av sig själv lite då och då.. SEGT.

Jaja nu ska jag hitta på något kul så jag blir på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0