glad

Är hemma hos Christoffer.
Vi har ätit och bara haft det mysigt :)
Han är jättetrött så han har somnat och jag ligger och kollar på 2fast 2furious. Gryyymt bra!
Ska se 3an sen eftersom jag sett 1an och 4an haha.
Idag har jag varit i skolan sen åkte jag hem, bråka med min syster och mamma. Orkade inte med dom så jag åkte till Christoffer. Han har fått masage av mig, jag är så gullig.
Var jättetrött nyss men nu gick jag upp en stund och tog ett glas vatten så nu är jag pigg igen, seegt. Så nu kan jag se klart filmen som jag tänkte göra imorgon ist.
Imorgon slutar jag 11, skönt. Eftersom jag inte har någon Engelska eller Matte för jag är klar med det och på Svenskan ska vi jobba hemma. Nu är det bara 19 skoldagar kvar typ till skolavslutningen, uuuunderbart!
Och jag ska verkligen försöka sköta dom dagarna, det är ju inte såå många.. eller? ;P
Aja nu ska jag kolla på filmen så godnatt på er!

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Haha okej, hoppas att du vinner då:) Söt blogg!

2009-05-10 @ 10:01:07
URL: http://bondblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0