tisdag

Fick vg på mitt matteprov som jag gjorde idag på första lektionen! :)
Nu har jag bara ett prov kvar sen är jag klar med matten, woho!
Det gick bra idag i skolan men kände mig lite småsjuk. Just nu är jag hemma hos Christoffer och jag är jätteförkyld och orkar inte göra något annat än att kolla på film och ta det lugnt. Så nu ska jag kolla på en film medans han fixar klart med fäljen.. Igår såg vi Bandits(jäääättebra!). Hoppas jag lyckas hitta en lika bra film idag, har ju en del att välja på iaf.
Imorgon ska jag göra mitt sista matteprov del 1, verkar jättesvårt eftersom det är på hela boken men men jag borde klara det. Ska plugga lite sen för jag kom på nu att jag har en mattebok här.
Puss&Kram/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0