Tisdag

Senare på dagen åkte jag in till stan och träffa min syster och Ylwa. Vi fikade och hade trevligt. Dom hade varit i stan och köpt massa saker.
Sen när vi är på väg hem kommer en kille och frågar om vi kan hjälpa honom med en sak.
Vi: ja vadå för något?
Han: Jag förlorade ett vad och folk måste spotta i min hamburgare.
Vi: Hahahaha okej visst.
Sen när han fått sin nerspottade sjukt äckliga hamburgare tackar han för hjälpen och ger oss hundra kronor för besväret! Sjuka människor det finns, jag skrattade ihjäl mig.
Sen åkte jag hem till Christoffer och nu ligger jag här i sängen och har precis skrivit klart om varför fjortisar är en subkultur nu är det bara elsäkerhets uppgiften jag ska göra klar. Och den fattar jag verkligen ingenting på..
Aja ska göra klart den nu så har inte tid att skriva mer.
IMORGON KOMMER EMELIE TILL SKOLAN! :D
Puss&Godnatt på er!/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0