Söndag&Film

Jag och Christoffer har varit hos Keith och kollat på film :)
Vi köpte 3 påsar chips, tre påsar dip och en cola och en sprite, haha tjockisar!
Vi kollade på Bandits(Sjuktbra!) & What happend in vegas(sjukt rolig!). Sen åkte jag och Christoffer hem till honom och nu har han precis somnat och jag ska snart försöka somna om jag lyckas.. Är inte så trött.
Imorgon åker vi!!!!!!!! :D
Kommer sakna min lilla tjockis då :/ Men får träffa han på onsdag :D
Puss&Godnatt/Emelie


TILL CHRISTOFFER:
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KILLE! :)
& JAG KOMMER SAKNA DIG.

PUSSAR/Emelie


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tänkte ställa lite frågor och hoppas på svar och att det e ok.



När och hur lärde du känna emelie 2? :)

vad är det bästa med henne?

vad är du mest nöjd över ditt utseende?

när och hur lärde du känna din pojkvän?

klickade det direkt? :P vem la in första stöten?

vad heter dina systrar?



hur länge har ni varit tmans nu du o c?

Kram o hej. :)

2009-03-30 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0