onsdag

Skola, var i bromma idag på lunchen och träffa Carro.
Efter skolan åkte jag hem en snabbis sen in till stan och träffa Rebecka och Milada :)
När jag vart en stund i stan och skulle gå träffa jag Challie :D Som jag inte träffat på ett tag.
Så fastna en liten stund till i stan och prata lite med henne sen åkte jag hem till Christoffer.
Har haft jättemysigt och nu har han somnat. Jag kollar på Morgan Pålson världsreporter, GRYYYYYYM!
Hahaha så otroligt rolig kan inte sluta skratta! 5 av 5 toasters helt självklart! Rekomenderas verkligen!
Emelies födelsedag är planerad nu och det blir kryssning förhoppningsvis, sjukt kul! :)
Men nu ska jag kolla klart på filmen och skratta lite mer, haha.
Puss&Godnatt/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0