Järvsö

På onsdag kvällen åkte jag, mamma, bella, wilma och magnus till järvsö.
Vi åkte skidor och hade trevligt. Kul att åka iväg med familjen :)
På fredagen tröttnade jag och åkte hem.
Det tog evigheter, först tåg i två timmar. Sen fick jag sitta och vänta på tåget till Sthlm en timme i Gävle och där fanns inget att göra. Inga affärer var öppna fast kl bara var 8! Sen kom mitt tåg äntligen. När jag var framme i Stockholm efter 2 timmar åkte jag till Råcksta och mötte upp min söta tjockis Christoffer och hans kompisar.
Var så glad för att träffa honom! :)
Sen mötte vi upp Mikaela, Tove & Rebecka.
Hade iaf en trevlig, rolig & mysig kväll :)
Puss/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0