vad är det för dag idag?

Har varit med Mikaela idag, vi åkte ut till ekerö och mötte upp Nadde.
Sen skulle vi till Adelsö men då åkte Mikaela hem istället. Sen ångra jag mig efter ha suttit på bussen i typ en och en halv timme så jag tog samma buss runt hela ön och tillbaka till ekerö. Sen heeeeela vägen till Hässelby strand där jag mötte upp Mikaela och Rebecka. Häärligt lång resa speciellt när jag hade typ 20% batterier så jag inte kunde lyssna på musik, suuuuck!
Jaja, allt jag kan säga om Adelsö är att det är skog, skog, djur & åter igen skog. Förstår inte hur folk kan bo sådär året runt. Visst att ha landställe där, eller nej föresten.. Det såg inge kul ut att bo där. + Att alla känner alla kan ju inte va så kul när man bara vill va ifred.. haha.
Nu har jag kollat på Terminator 3, ganska bra ändå..
Imorgon ska jag hem en stund, ska kanske ta en fika med mamma vid det nya cafét där jag bor, tjoho! :)
Jag älskar det här vädret som är just nu, nu är det på med sommarkläderna!!
& på torsdag ska jag köpa lite nya saker som behövs, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0