Gondatt på er!

Gud vad jobbigt det är att inte ha någon kamera så jag kan ta kort och lägga upp på bloggen. Men jag lovar er, jag ska fixa det! :)
Nu måste jag försöka sova, orkar inte ligga uppe längre tror jag.. Ska nog kolla på något tv-program då lär man ju bli ganska trött efter en stund iaf.
Synd bara att det inte går så mycket bra på tv. Jag vill se Paris Hiltons my new bff. Så sjuukt bra! Ett underbart program som jag bara inte kan låta bli att älska!
Tur att det går imorgon på tv kl 20.00 på kanal 3.


Sjukt rolig person, kul att se hur långt andra personer kan gå för att bli hennes bästa vän.

Just nu ska jag sova.. HAha jag är ju bra på att komma ihåg vad jag ska göra ;P Carro ligger och sover och sover som prinsessan på ärten och vägrar vakna. Herregud vi ska upp om 4 och en halv timme och här ligger jag och kan verkligen inte somna alls. Gud så jobbigt. Ska kolla in tv.nu och se om det är något bra annars får jag väl fortsätta med evighets pusslet så kanske jag tröttnar, haha. Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Ska ta massa bilder imorgon och lägga upp på bloggen, underbart va? ;D

Godnatt på er!/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0