Torsdag

TJENAAA!
Idag var jag på Mc Donalds och fick reda på lite mer om dom och hur dom jobbar. Ska börja jobba redan i helgen men bara i 2 timmar sen nästa vecka jobbar jag hela veckan i några timmar om dagen. Ska bli sjukt kul, hoppas bara att det går bra! :)
Efter jag vart där mötte jag upp Tove och Mikaela och vi satt i alvik en stund med Jossan och hennes kompisar. Sen skulle Tove hem så jag och Mikaela åkte till henne sen vidare direkt till Rebecka. Vi åt choklad och kolla på en film på tv, myspys. När den var slut åkte vi till Vällingby där jag mötte Christoffer så var jag med han och hans kompisar en stund.
Nu håller jag på att ladda ner avsnitten från "paris hiltons new bff", sjukt rolig serie. Tycker jag iaf!
Guuuuuud det är så varmt i rummet, även fast fläkten är på, suuck. Kommer aldrig kunna somna är ju så jävla varmt så man knappt kan andas känns det som. Skulle verkligen inte sitta fel mefd en  snabb kalldusch, låter underbart!
Imorgon är det fredag = PAAAAAAAARTY!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0