trååååååååkigt

SVARA MED NUMREN I DIN TELEFONLISTA PÅ MOBILEN:

Har du pussat nummer 2?
Adam Lidingö, nej
Vad har du för relation med nummer 20? Rebeckas pappa, haha bara träffat en gång och sagt hej till honom typ :P
När ska du träffa nummer 30? Marcus Bromma, ingen aning det var länge sen.
Är nummer 60 söt? Erik, nej

Vad var ditt första intryck av nummer 33? Challie Twin fick mitt första intryck för några år sen då såg jag henne som fjortis sen när jag lärde känna henne var hon underbar! :D<3
Hur/var träffade du nummer 9? Anja. genom kompisar
Gillar du nummer 40? Christoffer <3 Ja det är klart jag gör! :)
 Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Akbari, ja det har jag.
När ska du träffa nummer 14 nästa gång? Bashar har inte träffat han sen jag sluta i bromma typ :P
Är du nära vän med nummer 55? Emilia, nja men vi hälsar ju på varandra och snackar ibland :)
Har du gått på bio med nummer 75? Hem, haha ja jag har gått på bio med min familj.
Skulle du kunna gå ut med nummer 7? Andreas, haha nej!

Vad pratar du och nummer 56 oftast om? Emma HS <3 , allt möjligt

Känner du nummer 1? Adam Ekerö, ja en killkompis som jag känt i ngt år nu

Skulle du kunna ge nummer 38 en kram? Christian, ja haha när vi hälsar

Vad har du och nummer 6 för relation? Amanda Bodman, träffade henne när jag gick i bromma förra året men vi umgås fortf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0