torsdag första dagen i skolan & helt själv..

Vakna kl 6 av att väckarklockan ringde. Men somna om och sov till halv 7 var sjukt trött eftersom jag ställt om dygnet och inte somnade förens kl 3 i natt..
Sen åkte jag till skolan kom dit i tid, men vart var alla? Den enda som kom var min lärare.
Så hade lektion helt själv med henne i fyra timmar! Ganska jobbig start eftersom jag var helt själv och fick jobba igen allt jag missat. Men det gick jätte bra och Marie tyckte jag jobbat & klippt bra så det kändes jättebra :) Nu ska jag jobba på lika bra resten av terminen. Det var inte så jobbigt som jag trodde, tiden gick mycket fortare när jag jobbade på ordentligt. Så nu ska jag lyssna på musik varje lektion och bara klippa och inte prata massa som det brukar bli.. Marie tyckte det var en bra idé!
Sen åkte jag till alvik och bytte tillbaka min mobil med min syster, tyvärr är hon så dum så hon har slagit sönder den på ett ställe, menmen..
Nu ska jag sova en stund är sjukt trött..
Puss/Emelie

Kommentarer
Postat av: missmick

va duktig du är vännen! <3

2009-01-08 @ 15:50:02
URL: http://missmick.blogg.se/
Postat av: Lena

Men gumman.... alldeles ensam i plugget. Inget kul. Vad duktig du var som gick dit. Låter bra med det att lyssna på musik under arbetet. Funkar jättebra för många. Man kan koncentrera sig bättre då. Toppen ju.

Emelie har spytt i natt. Vaknade halv fyra av att hon ropade på mig o mådde jätteilla. Stackarn. Hon spydde som en räv. Hon blev hemma idag liggandes i sängen.

Sköt om dig och hälsa mamma.

Kram

Lena

2009-01-08 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0