torsdag

Hade frisör idag i fyra timmar, sjukt segt. Övade på att göra svinrygg, har typ alltid blivit något fel när jag ska göra den men nu lyckades jag helt otroligt nog och Marie tyckte den var fin.
Efter skolan åkte jag hem, jag sov från ett till halv fem. Sen vaknade jag av att Christoffer ringde och sa att han var hemma. Jag gick upp åt, fixa mig och åkte hem till Christoffer. Vi har kollat på två filmer Bolt och Sunes sommar. Båda är så otroligt roliga så det går ju inte att sluta skratta.
Sen prata jag med Emelie en stund i tel.
Imorgon ska Jossan komma till våran skola sen när vi slutar kl elva ska vi in till stan :)
Nu ska jag försöka sova vilket är omöjligt för jag kan inte sluta tänka..
Juste! Jag har fått en data på mitt rum nu *överlycklig*
Puss&Godnatt/ Emelie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0