Tisdag

Har varit i skolan, kom i tid! :)
Blev lite trött på eftermiddagen och irriterad på vad dom nu heter som vi skulle sätta upp i håret på dockan. Men efter en stund fick jag fast en iaf :P Vi hade läxförhör och det gick jättebra för mig :)
Efter skolan åkte jag med Emelie till aba och mötte Jimmie. Vi tog en cigg och Emelie fick låna en mobil av Jimmie. Sen blev det så sjuuukt kallt så jag åkte hem och Emelie åkte hem.
Jag duschade och sminka mig och så. Sen städa jag mitt rum, FINFINT! Försökte även tvätta, det gick bra :D haha alltid bra att kunna när inte mamma är hemma.
Satt och lekte lite med min lillasyster en stund. Hon hällde ut allt mitt smink på golvet skulle peta på allting och öppna massa burkar, jobbigt.. Men hon är så söt så man kan inte bli sur på henne. Sen åkte jag hem till Christoffer och nu sitter jag är och äter popcorn. Tänkte kolla på film eller tv nu. Nu är det mindre än en månad tills jag fyller 18, lääängtar!
Menmen nu ska jag äta upp popcornen och sätta på tv är det inge bra får det väl bli en film.
PUSS&KRAM/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0