tisdag

Kom hem från skolan för en liten stund sen.
Har precis duschat och fixat mig, ska äta snart. Har lekt med min lillasyster lite. Hon säger
inte så mycket utan mest "Emeee" & Emmiii" hela tiden haha hon kan iaf säga en liten bit på mitt namn! :)
Vet inte vad jag ska göra sen ska nog träffa Christoffer :)
Orkar inte skriva så mycket idag och det har inte hänt något speciellt vad jag vet.
Eller juste! Pappa kom hem idag från Thailand :D :D Har saknat honom jättemycket och nu
är han äntligen hemma. Så får ta och träffa honom någon dag i veckan nu och ta en fika eller hitta på något annat.
Nu ska jag gå och fixa mina naglar känner att dom behövs målas om lite. Tyvär gick dom flesta av i helgen så nu är det bara att vänta på att dom ska bli fina igen!
Puss/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0