Söndag

Vaknade ganska sent idag och ingen var hemma..
Gjorde mig i ordning och hade långtråkigt sen skulle jag laga mat. Letade i hela skåpet efter tacokryddan jag hade hittat tidigare i veckan när jag skulle göra tacos men då fanns det ingen köttfärssås. Men nu fanns det och jag var så hungrig. Jag är verkligen värdelös på att laga mat men ändå fick jag ett mvg i hemkunskap för jag var så glad hela tiden tyckte min lärare haha det är ju alltid en bra egenskap. Men min grupp gjorde en jättebra festmiddag, hon tyckte det var den finaste hon sett under sin tid i vår skola. Hur som helst så skulle jag göra min tacos. Tillslut blev den lyckad men ush va jobbigt det är att laga mat. Sen åkte jag till Odenplan och mötte min syster som var med Clara dom skulle sola på solkungen så jag satt och vänta där medans dom skulle bli klara. När dom kom ut var dom helt knallröda i annsiktet så jag satt och skratta och hade jättekul, haha. Solade själv i fredags men lyckades inte bli så röd i annsiktet som dom blev. Jag blev iaf jättebrun på kroppen! Härligt med solarium. Efter det åkte vi till Fridhemsplan och mötte upp Tove, Mikaela & Rebecka. Bella & Clara åkte hem medans vi åkte in till stan en liten stund. Sen åkte vi hem. Jag åkte med Tove till Blackeberg där vi träffa hennes killkompis en stund sen åkte vi hem till Tove i Vby och åt mat, gott! Sen efter det blev det kaffe. Efter det skulle jag åka och möta Christoffer så Tove följde med mig tillbaka till Vby och vänta där med mig en stund sen åkte jag till Råcksta och mötte Christoffer :) Har inte träffat han på hela helgen för han vart borta. Vi åkte hem till  honom och nu sitter jag här och skriver och han står och lagar mat :)
Imorgon är det skola och jag ska komma i tid! Imorgon är veckans jobbigaste dag har frisör i 4 timmar från 1 till halv 5 såå segt.
Men nu ska jag gå och va social med Christoffer och inte sitta här vid datan :)
Puss&Godnatt / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0