sånt man kan hitta på en söndag..

OM DIG:
Du heter? Emelie JL
Du är född? 19 Februari 1991
Du bor?  Höglandstorget, Aspudden och hos Christoffer

Du gillar? Christoffer
Du älskar? Mina vänner :)
Du hatar? MYCKET


SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? MOBIL!
Myskväll eller festkväll? Ush vad svårt.. Båda är lika bra!
Tjejkompisar eller killkompisar?  Killkompisar
Krulligt eller platt hår? Platt
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Mörkhåriga
Kramar eller pussar? Pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Blåa
Öl,cider eller vodka? Cider
Långt eller kort hår? Lååååångt

FRAMTID:
Hur många barn? 2
Namn? Ingen aning..
Gifta dig? Det vet man aldrig..
Arbeta? Frisör om jag nu lyckas med skolan, haha!
Bo vart? Egen lägenhet :)


DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Ja
Gråtit? Ja
Saknat någon? Ja, Rebecka vi måste ses :D
Tyckt synd om någon? Ingen aning haha
Druckit alkohol? Ja
Träffat någon ny grabb? Nej har redan världens bästa :)


FAVORIT:
Låt? Conected & Hot n' Cold, I LOOOVE!
Person(er)? Christoffer, min syster, Emelie <3
Dag? Lördag
Kläder? underkläder
Musik genre? Lyssnar på typ allt
Mat?  Kebab, mums!
Radio Kanal: 107.5

DIN DATOR:
Bakgrundsbild? mig själv haha..
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 16
Hur många är online på din msn? är inte inne på msn nu..
Vart står din dator? i hallen på övervåningen
Har du Bilddagboken? nej
Har du Facebook?  ja
Har du Playahead? ja
Hur många bilder? otroligt många :O

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? Jag orkar inte gå ut ikväll.. <3
Vad står det i ditt fjärde skickade sms? jag går ut nu och möter er <3
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från? Jag saknar dig med gumman. Puss Från Christoffer
Ringsignal? hot n' cold
Sms signal? klickljud
Har du några sparade meddelande? nej
Vem är överst i din kontaktlista? Akbari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0