Måndag kväll

Har varit hemma, ätit, fixat mig och hämtat pengar till skidresan & skridskorna.
Imorgon blir det skridskor i kungsan på idrotten och jag hatar att åka skridskor. Man blir alltid iskall om fötterna så det känns som man inte har några kvar länge. Sen fryser man ihjäl om händerna. Det spelar ingen roll om man har hundra strumpor/sockor eller vantar på sig dit blir alltid lika jävla kallt. Hat till skridskor!
Skridskor:
0 av 5 toasters haha tove!
Idag i skolan hade jag och Tove jättekul i tvättstugan.
Tove: Emelie visst är inte handdukarna torra än?
Jag: Nej..
*Tove ställer sig och hänger upp handdukarna i torkskåpet*
När hon är klar tar hon ut resten av handdukarna från torkmaskinen (där alla handdukarna låg från början)
Jag: Tove vad gör du?
Tove: Men dom är ju blöta!
Jag: HAHAAHAHA du är så dum dom låg ju i torktumlaren från början!
Tove: hahaha men du kunde inte sagt det lite tidigare?
Hahahaha sen lyckas vi göra något ännu roligare, jag får för mig att jag ska åka i en tvättkorg och Tove ska putta på den. Vi är påväg ut ur tvättstugan då det kommer en liten kant (!!!)
Jag: Tove försiktigt!
Tove: Jaadå!
Sen välter hela vagnen framåt och jag flyger nästan rätt fram och ner i marken.
När vi ska ställa upp vagnen för vi tror att den bara har vällt har vi lyckats böja benen på hela vagnen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så otroligt roligt sen satt vi och skratta åt det ett tag. Låter inte så kul kanske men det var det verkligen! FRITT FALL TILT MED EMELIE! :D
Ska åka till järvsö på idrottsdagen och åka skidor med Tove, Emelie & Rebecka ska bli kul! :D
Sitter bara vid datan nu och gör typ ingenting är trött, har tråkigt och vill träffa Christoffer :)
Nu kom Emelie E förbi så ska ut och kolla på Linns nya hund och ta en cigg. Kanske skirver lite senare om jag orkar!
Pussss&Kraaam / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0