lördag kvällen

Mötte upp Challie och Jossan i stan.
Vi åkte till mig sen var jag ute med dom en stund :)
Sen åkte jag hem till Christoffer. Vi kollade på en film med hans mamma.
När den var slut försökte vi somna det gick inge bra för mig :p Kan fortfarande inte somna..
Ligger och kollar på Pirates of the caribbien nu. Den är så sjukt bra kan se den tusen gånger.
Kommer nog somna om en stund men just nu är jag inte trött alls.
Imorgon är det söndag så då ska jag nog bara ta det lungt. Ska hjälpa Christoffer och städa också.
Jag njuter verkligen av det här lovet. Har fått sova länge, tagit det lungt mest men även festat lite. Precis så som det ska vara! Jag orkar verkligen inte med att skolan börjar snart är så skönt med lov. Menmen ska kämpa på nu till sommarlovet och höja mitt betyg i frisör.
Puss&Godnatt/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0