gott nytt år!



Nyårsafton.
Kvällen började med att jag mötte upp Christoffer och några av hans kompisar. Vi åt och var där ett tag. Sen kom Emelie och Mirre dit. Sen mötte vi upp Natta och Jossan. Sen kom Daniel Carro Cissi & Nina. Vi smälde smällare sen tog vi en taxi till söder där vi mötte upp ännu mer folk. Sen gick vi till en fest där. Efter ett tag kom Challie och massa fler dit. Det var sjukt kul sen blev klockan 12 och då gick alla ner. Dom smälde raketer och spruta champagne & så var det ett nytt år, woho! :)
Efter ett tag åkte jag och Christoffer och mötte upp några andra av hans kompisar. Sen hamna vi på en fest i mälarhöjden, där gick bara allting fel, det blev bråk och så.. Men tillslut kom vi därifrån efter en timmes misslyckat försök att få tag på en taxi. Verkligen alla i hela sthlm var upptagna :o Men tillslut kom vi hem till Christoffer gud va skönt och varmt det var efter att ståt ute jättelänge. Aja hade iaf en lyckad nyårsafton och hade hur kul som helst. Nu lämnar jag 2008 bakom mig och ser fram emot ett underbart 2009!


Bild 1: Emelie, Jossan & Jag
Bild 2: Miranda, Jag, Jossan & Natta
Bild 3: Christoffer, Tim, Daniel, Jonas
Bild 4: Miranda och Jag

Kommentarer
Postat av: mirre

jag älskar dig

2009-01-04 @ 13:16:41
URL: http://mirandajuliawandel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt bild på jossan :)

2009-01-06 @ 19:26:47
URL: http://ungmammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0