godmorgon :)

Vaknade av världensjobbigaste väckarklocka, blev irriterad och stängde av den. Sen vaknade jag av att Christoffer gick upp. Sen kom han och pussa och krama mig för han skulle gå :)
Har precis ätit lite frukost och pratat med Emelie i tel. Hon är så rolig!
Ska åka till vby snart och möta Tove sen ska vi möta Emelie och Becka i bromma.
Idag har vi bara data sen slutar vi så efter datan ska jag och Jossan åka in till stan en stund, tror Tove ska följa med också om hon orkar :)
Har inga planer för ikväll än så får se vad som händer.
Puss&Godmorgon/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du tycker Emelie är rolig.

Jag har inte lika lätt just nu att tycka likadant eftersom hon inte behagar gå till skolan trots varningar osv.

Är så orolig att hon kommer få sluta utbildningen och dessutom bli av med sitt studiebidrag.....IGEN !

2009-01-30 @ 08:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0