Godmorgon Sverige!

Nu är jag vaken och pigg! Gick upp kvart i 7. Nu har jag precis ätit frukost och ska snart åka mot skolan och möta rebecka i brommaplan. Men hon är lite seg på att svara så jag vet inte när jag ska vara där.. Men ska gå ner till tbanan nu iaf så jag hinner till skolan. Idag börjar jag 8 och slutar 12 låter säkert jätteskönt men nej inte om man har frisör i 4 timmar under den tiden. Imorgon är det fredag och jag är leeeeedig, YES! :D
Ska va med Miranda, hennes klasskompis, Jossan och Emelie imorgon får se vad vi ska hitta på men vi hittar ju alltid på något roligt! Ska bli sååå skönt med helg så man får sova ordentligt. Thank good it's friday!
PUSSSSS/Emelie

Kommentarer
Postat av: Loo

Godmorgon!

2009-01-22 @ 07:29:30
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0