Godmorgon!

Vaknade av att hundra väckarklockor ringde inte riktigt men tre.. Varken jag eller Christoffer orkade gå upp men tillslut vaknade vi. Sen gick han till jobbet och jag fick massa pussar och kramar :) Underbart att vakna så.
Har precis gjort mig i ordning och tagit en kopp kaffe med en cigg.
Igår läste jag ut boken "Konsten att vara Ela" som vi läser i Svenskan. Den var dålig i början men blev bättre och bättre när det började hända saker i hennes liv. Och då hade jag jättesvårt för att sluta läsa.. Och tillslut var den slut och då somnade jag. Men nu är iaf boken utläst så jag slipper läsa den i skolan känns skönt att läst ut den.
Ska snart gå ner till tunnelbanan och åka till vby och möta upp Tove. Sen ska vi till skolan. Idag har jag Svenska med våran tillfälliga vikarie som vi ska ha i en månad. Sen matte och sist frisör i fyra timmar.. Ush vad trött jag är skulle helst av allt vilja krypa ner i den varma sängen och somna om. Men nej nu är helgen slut och skolan börjar igen. Tiden går så fort jag fyller 18 om 24 dagar! Gud va jag längtar. Ska bli så kul.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag gå.
Puss&Ha en bra dag! / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0