fun with dick and jane

Ligger i sängen och kollar på fun with dick and jane :)
Christoffer har somnat för han ska jobba imorgon, men för mig är det inte lika lätt.. Så jag satte på en film istället så kanske jag blir lite trött. Kan ju alltid hoppas.
Imorgon ska jag träffa min lilla älskling emelie, saknar dig!
Vi ska sova hos mig och på torsdag ska vi till skolan tillsammans och gå på våran extra frisörlektion.
Som sagt ska sköta skolan nu och jobba på! Det är ju trots allt inte så jobbigt om man lyssnar och är där. Hoppas jag lyckas med det målet iaf.
Saknar bejx som jag inte träffat på en evighet men vi ses väl på måndag i skolan om vi inte gör det innan! :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen haha den är bara för rolig och sjukt bra!
Puss&Godnatt/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Emmy o God Fortsättning på 2009 !

Ingen blir gladare än jag om du o Emelie seriöst fixar skolan. Jättehäftigt och kanon ju !

Stöttar er till hundra.

Kram

Lena, Emelies mamma

2009-01-07 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0