är hos christoffer

Kom precis hem till Christoffer :)
Sitter & väntar på honom för han är ute med några kompisar men ska komma snart.
Så medans kollar jag på Prison break och skriver lite i min blogg.
Förstår inte meningen med Prison break i början var det bra, men hela serien började typ för 2 år sen när jag bodde i minneberg och nu 2 år senare håller den fortarande på och verkar knappast va påväg mot sitt slut.. Man behöver knappt följa serien man kan bara hoppa in i den då och då och ändå förstå det mesta som hänt. Synd att den här serien som var så bra börjar lika en dålig lostserie som inte har något slut.

Imorgon börjar jag kl 8, segt.. Sen blir det skridskor i kungsan och jag har verkligen ingen lust med det.
Idag var det en ny tjej i vår klass som hette Rebecka hon ska kanske börja i våran klass hon ska bestämma sig nu i veckan, kul med lite nytt folk! :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på Prison break för jag hittar inget bättre på tv just nu.
Puss&Godnatt/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0