28/1 09

Efter skolan åkte jag hem en liten stund sen åkte jag till alvik med min syster och fikade med pappa.
Vi fick väskor och lite andra saker :) Jättefina, tack pappa!
Efter det mötte jag och Bella upp Johanna och Ylwa. Vi var med dom en liten stund sen skulle jag åka till Christoffer.
Då ringde Jossan mig så vi möttes upp och tog sällskap på tbanan för hon skulle till Christian.
Jag och Christoffer har kollat på Topmodel och har mysigt. Nu är han och duschar och jag sitter och kollar på någon rolig film på 3an. Imorgon börjar jag kl 8 så segt med frisör i 4 timmar men jag ska orka med hela lektionen.
Den 4:e februari åker jag, Tove, Rebecka och Emelie till järvsö med skolan. Emelie och Rebecka kan inte åka skidor så det blir väl jag och Tove i backen och dom i barnbacken med en pulka haha. Imorgon ska jag möta upp Tove i vby på morgonen innan skolan, härlligt med sällskap! :)
Puss&Godnatt/E


Kommentarer
Postat av: tuvsen

Nej pucko, vi ska åka skidor den 11e ;D <3

2009-01-29 @ 20:46:37
URL: http://sugminhogra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du var verkligen puckad den dagen.. och bah, varför åker du och möter mig i alvik och sen ska åka till bromma igen? -.- ärtis! vi kollade också top modelllll :)

2009-02-10 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0