27/1 09

Åkte hem till Christoffer vid kl 7.
Vi kollade på film sen somnade jag en liten stund mellan 9 och 10. Så nu har jag lite svårt för att somna om.
När jag vaknade gick vi upp och fika, det blev kakor och saft :) Då ringde mamma så jag prata lite med henne.
Vi har precis kollat en bit på Scary Movie 4 men Christoffer var trött och ville sova. Så jag masserade honom  en stund.
Imorgon ska jag fika med min pappa och syster kl 5 ska bli mysigt :) Har inte träffat pappa på någon vecka för han har varit utomlands.
Ligger här i sängen och väntar på att Bolt ska bli klar så jag äntligen kan få se den. Den verkar så sjukt bra! Förlåt Rebecka jag skulle se den med dig men nu ser jag den själv för jag bara måååste se den nu haha.
Imorgon börjar jag kl 9 och slutar halv 4, helt värdelöst men imorgon har jag inga långa frisörlektioner utan bara andra ämnen vilket är skönt.
Nu ska jag ligga här och vänta klart på min film. Kanske skriver lite senare om jag orkar vara vaken kommer säkert somna innan filmen är klar..
Puss&Godnatt/ Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0