00.53

Kollat på 1,2 & 3an av fredag den 13:e med Christoffer precis. Mysigt :)
Var uppe för en stund sen och tog en macka.
Men nu har jag kliat han på ryggen ett tag så nu sover han, men inte jag som vanligt..
Ska skriva det här inlägget bara sen ska jag göra ett nytt försök att somna ska ju upp snart.
Imorgon är det fredag och jag har en lektion (UNDERBART!). Imorgon ska vi ha vår första datalektion men eftersom jag redan gått data i bromma gymn. när jag gick där ska jag se om jag måste göra om det nu. Hoppas jag inte behöver det skulle vara sjukt skönt att vara ledig på fredagar.
Efter lektionen ska jag möta upp min lilla lax (Mikaela, hihi) :D
Vi ska åka till mig och ta det lugnt sen fixa oss och så inför kvällen. Har hitills inga planer för imorgon men något kul finns det alltid att göra.
Har laddat in massa bra låtar i mobilen nu, äääntligen lite ny och bra musik. Har inte orkat innan men nu hjälpte Christoffer mig vilket inte gjorde det jobbigt alls.
Oj va långt jag skrivit på 5 min ;P haha.
23:e kommer pappa hem från Thailand, saknar honom!
Nu är det bara 35 dagar kvar tills jag fyller år, WOOOHO! :D
Ne nu ska jag kolla lite på tv så jag blir trött och skicka något sms till laxen eftersom hon alltid är vaken vid den här tiden haha.
GODNATT, JAG ÄLSKAR MIN LAX :D <333



Kommentarer
Postat av: missmick

det är otroligt hur jävla söt du kan vara. jag älskar dig min guppyyyyy! <3<3<3<3 BIG LOVE.

2009-01-17 @ 12:32:31
URL: http://missmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0