torsdag

Hade frisörlektion till kl 12 sen åkte jag hem och duscha och så.
Sen åkte jag in till stan och mötte min syster, vi åt i kungshallarna tillsammans. Mysigt :)
Sen gick vi runt på stan och kolla lite, hon hade kvar pengar på sitt presentkort så vi köpte lösnaglar. Så nu är mina naglar jättefina!
Sen kom Jossan då åkte vi till bromma och träffa Mikaela. Dom köpte biljetter till lokalfesten på fredag och sen satt vi där en stund.
Efter det åkte jag hem till Christoffer och nu ligger jag här i sängen och skriver lite.
Har inga planer än för imorgon men ska va med Emelie så något kul hittar vi säkert på :)
Om en vecka fyller jag 18!
Puss&Godnatt/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0