thank god it's friday!

Nu är det äntligen fredag och jag ska va med mitt älskade ägg.
Vi har inget planerat än men som vanligt brukar vi inte ha det men hittar alltid på något kul tillslut.
Ikväll är det lokalfest i bromma, trååååååkigt! Vi ska inte dit.
Polisen kommer alltid, allt spårar ut och alla en saker blir tagna. Kan ju inte bli bättre, eller? Haha.
Men ni blir ju inte helt utan oss eftersom Klunkar Tove, Rebecka Med Kinderna, Miss Dick och Jossan 20 plussarn ;) ska dit..
Aja nu ska jag lägga in usa:s flagga i mitt dataprov som jag snart är klar med. Går faktiskt jättebra! :)
Nu vill jag ha maaaaaat, är jättehungrig. Det är fileradkyckling med ris och sås typ. Mums!
Puss/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0