måndag

Jobbig start på dagen men som tur är har jag världens bästa mamma som hjälper mig med allt, jag älskar dig!
Sen var det skola, jag fick G+ på matteprovet så jag klara iaf matteprovet vi hade förra veckan.
Sen på eftermiddagen hade vi frisör i 4 timmar. Var bara fyra personer kvar i slutet av lektionen för folk mådde dåligt/skulle till tandläkaren.. Men det var skönt för då var det inte massa folk i klassrummet.
Imorgon börjar jag kl 8 med matte, segt. På idrotten imorgon ska vi tydligen ha snöbollskrig med papper(?????) enligt vår planering verkar lite konstigt.. Aja får se hur det blir med det.
Efter skolan åkte jag hem och var så trött så jag somna efter jag ätit. Sen kom min syster och försökte väcka mig men det gick inge bra hon fick upp mig efter 40 min haha. Så jag gick upp fixa mig snabbt och så åkte vi till alvik och nu sitter jag här och skiver lite i bloggen.
Senare ikväll ska jag hem till Christoffer, myspys :)
Puss&Kram/Emelie


JAG FYLLER 18 OM 3 DAGAR!

Kommentarer
Postat av: Natta

grattis i förskott gumman! <3

2009-02-16 @ 20:09:34
URL: http://naddaluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0