landet

Mådde som sagt inge bra i fredags så låg bara hemma och tog det lugnt. Sen lite senare på kvällen packade jag och Christoffer väskorna på tio min och åkte till Mälarvik en bit utanför enköping med Nisse och några andra.
På kvällen när vi kom upp åt vi mackor, och drack kaffe. Sen spela vi lite spel, kul.
På lördag morgon spydde jag så jag låg inne på vårt rum och sov och kolla på film medans dom andra var nere vid sjön och elda. Huset vi var i var jättemysigt, nu håller dom på att fixa hela stället som är så sjukt stort. På lördagkvällen åkte några till Uppsala, men jag och Christoffer stanna kvar, spelade kort & kolla på film, myspys :)
På söndagen mådde jag bättre så jag följde med ner till sjön en stund. Jag och Christoffer gick ut på isen! Läääskigt. Men den var jättetjock som tur var men jag trodde den skulle gå sönder iaf haha.. Sen blev det kallt så jag gick upp och kollade klart på en film ist. När dom kom tillbaka stanna Christoffer kvar med mig medans dom andra gick ner till sjön igen. När dom kom upp testade jag att köra traktorn, läskigt men kul :)
Vid åtta åkte vi hem och nu ligger jag här i sängen med Christoffer som redan har somnat, så söt.
Nu ska jag försöka sova. Har haft en sån skön helg, skönt att komma bort från allt ibland och bara ta det lugnt :)
Puss&Godnatt/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0