JÄRVSÖ!

Jag Tove och Rebecka sov hos mig kvällen innan, vi kolla på mamma mia med sing along, det lät hemskt när vi sjöng men vi hade kul.
Sov i 2 timmar.
Sen gick jag Tove & Rebecka från mig till brommaplan för att va i skolan tidigt så vi skulle få bra platser på bussen, och det fick vi :)
När vi kom fram till skolan var jag så trött så jag hade lust att åka hem och sova.
Men så tillslut kom bussarna och vi satte oss vid en 4plats med Emelie.
Bussresan upp var långtråkig och tog fyra timmar, herregud.
Vi spela kort, åt godis, lyssna på musik, sov och prata.
Fyra timmar senare var vi äääääääntligen framme. Vi gick och hyrde skidor och sen ut i backen!
Det var jättekul att åka, vi åkte i skogen också då flög jag rätt ner i en snöhög och låg där helt själv -.-
Sen tröttna jag på att åka skidor efter ett tag så jag och Emelie gick och låna stjärtklappar eller vad det heter och åkte med dom istället. Haha! Jag blev en snöboll typ, sen flög jag rätt in i staketet. Vilket som tur var var mjukt.
Efter en dag i skidbacken gick vi trötta tillbaka till bussen och skulle äntligen få åka hem. Skönt eftersom jag då höll på att bli en isbit. Men såklart ska vi alltid ha otur på något sätt. Våran buss gick sönder så vi fick stanna i 20 min. Så efter 5(!!!!) timmar var vi tillbaka vid skolan. Då hade dom andra varit hemma för en timme sen, kul..
Jag åkte hem till Christoffer och vi hade myskväll :)
Fick masage av honom i tjugo min, jätteskönt och behövdes verkligen :)
Somnade ganska tidigt igår för jag var såå sjukt trött.. Men nu är jag vaken igen och ska snart till skolan.
Puss&Hej, ha en bra dag! / Emelie



*bilder från resan kommer sen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0