4/2 - 09

Skola idag, gick bra och var inte så jobbigt vilket nog beror på att vi inte hade någon frisörlektion idag.
Men det har vi imorgon i fyra timmar, herregud så jobbigt!
Efter skolan åkte jag hem och bytte om och fixa mig lite, åt och så.
Nu sitter jag i alvik och ska snart gå ut och ta en cigg med kaffe.
Om en stund kommer Tove hit :) Så ska vara med henne en stund och sen ska jag åka hem till Christoffer, mysigt!
Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag fyller 18, helt otroligt hur fort tiden går.. Ska bli kul att fylla 18, då kan man göra så mycket mer och ha mycket roligare, kunna bestämma över sig själv, gå på krogen, köpa cigg, sen finns det ju massa annat som är jobbigt att folk förväntar sig att man ska kunna massa som jag inte kan.. Men nu har jag iaf lärt mig tvätta & laga några fler maträtter haha bra början iaf. Sen ska jag skaffa extra jobb känner verkligen att jag behöver lite extra pengar.. Ska försöka fixa körkort också, ska förvarna innan jag är nog en trafikfara! :P
Sen i mars blir Emelie 18 så då har jag någon i min ålder att gå ut med haha, får väl vänta i en månad då :P
Saknar mitt lilla ägg Emelie, hon är ju bara sjuk hela tiden stackarn :( Är så tråkigt i skolan utan henne <3
Men nu ska jag gå ut & snart kommer Tove :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0