3/2 - 02

Efter en jobbig dag i skolan åkte jag ut till Ekerö för att träffa Mikaela :)
Vi gick till ica och köpte godis, Mikaela har vääärldens dåligaste godissmak.
Sen åkte vi till Gröndal och mötte upp min pappa :)
Fick pengar av honom till ett par nya skor. Så vi åkte in till stan och jag hittade världens finaste skor dirrekt.
Köpte också en klänning på Gina Tricot, jätte söt!
Efter att ha kollat runt lite i stan åkte vi till Solkungen vid Odenplan och solade. Så nu är vi jättebruna och fina :)
Vi solade i rummet med två solarium och eftersom Mikaelas radio inte funkade så ville hon sjunga och prata ist, haha.
Vi hade fett kul iaf och det är det som räknas, fast det har vi iof alltid!
Efter vi solat åkte vi hem till mig en liten stund, sen blev det cheeseburgare på donken i Brommaplan.
Vi satt där en liten stund och prata sen skulle Mikaela ta sin buss hem så jag åkte till Christoffer.
MYSIGT.
Jag och Christoffer kollade på Bring it on 3 eftersom vi såg 1an igår och sen såg jag 2an när han somnat så orkade inte se om den.. Just nu sitter jag och kollar på 4an och Christoffer har somnat, söt :)
Så skönt att vara hemma hos honom, han är så gullig och snäll och bryr sig om mig när jag inte mår bra.
Jag måste också försöka sova snart för jag ska upp i tid imorgon till skolan, ååh.. Jag orkar verkligen inte med skolan. Finns verkligen inget värre, aja det är bara att kämpa på. Ska inte klaga mer det är bara tråkigt haha.
Puss&Kram/Lilla Emmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0