18 om 3 dagar

Helt sjukt hur fort tiden har gått. Fyller 18 om tre dagar har fortfarande inte rikigt förstått det..
Ska bli kul att fylla 18!
På min födelsedag ska jag vara hos mamma först sen åka till pappa med Christoffer :)
Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra än eftersom jag har skola dagen efter så får väl fira min födelsedag på fredagen också.
Förra födelsedagen var sjuktkul så blir svårt att få en lika lyckad. Men nu fyller jag ju 18 så kommer bli kul vilketsom.
Har inte önskat mig så mycket utan mest saker som jag verkligen vill ha och behöver.
Hoppas jag mår bra på min födelsedag bara för det gör jag inte just nu. Men hoppas verkligen att jag har blivit bättre då.
För då jävlar ska det firas!

Kommentarer
Postat av: jossi

Åhh jag längtar tom. till din födelsedag baby! :O sjukt nice det ska bli. <3

2009-02-16 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0